רוטמן הבהיר: "לא אמרתי ששופטי העליון בורים"

    ישראל רובין No Comments on רוטמן הבהיר: "לא אמרתי ששופטי העליון בורים"

    יו"ר ועדת החוקה התייחס לציטוט שיצא בשמו וטען כי הוא סולף: "לא אמרתי מעולם שכל שופטי בגץ בורים ועמי וארצות. זו אמירה לא נכונה. אני מתנצל בפני מי שנפגע מכך"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    22:11
    01.05.24
    נתי קאליש No Comments on בלעדי: הבחורים שנפצעו בפיגוע בירושלים מספרים על הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן, התייחס הבוקר (ראשון) בפתח דיון ועדת החוקה בפסקת ההתגברות, לכותרת שניתנה לראיון שנערך עמו בעיתון הארץ, והבהיר כי הדברים סולפו.

    בכותרת צוטט רוטמן כאומר "שופטי בג"ץ בורים ועמי ארצות, הם לא יודעים לקרוא. לפני שהם לומדים משפטים, שילמדו מילים יש מנגנון אחד שדופק את המיעוטים במדינת ישראל. קוראים לו בג"ץ. אני מסיר את המנגנון הזה".

    בהתייחסותו לדברים הבוקר, הוא אמר: "בפרשת משפטים נכתב: 'אֱלֹהִים לֹא תְקַלֵּל וְנָשִׂיא בְעַמְּךָ לֹא תָאֹר' – פסוק זה מלמד שגם קללות כלפי המנהיגות וגם קללות כלפי השופטים הן דבר לא ראוי.

    "הכותרת שעיתון הארץ בחר לשים לדבריי הייתה אמירה שלי ביחס לתיק ספיציפי. לא אמרתי מעולם שכל שופטי בגץ בורים ועמי וארצות. זו אמירה לא נכונה. אני מתנצל בפני מי שנפגע מכך", הבהיר רוטמן והוסיף: "לגבי "נשיא בעמך לא תאור" – מה ששורטט על נתיבי איילון כמו "ביבי בוגד" וכו' מטריד מאוד. אני מקווה שהשיח על הרפורמה המשפטית יתנהל כוויכוח בין אחים; לא בפרובוקציות ולא באמירות קיצוניות".



    0 תגובות